Wednesday, January 28, 2009

Tingkatan 6 Jauhari - 1994/95


Duduk dari kiri – Shahrul, Hairulzaki, Tuah, Cikgu Hashim Kahat (HM), Cikgu Faridah (Guru Kelas), Mahazida (G-Da), Masni, Epen, ?

Berdiri (Tengah) dari kiri – Siti Salmiah, Rosmawati (Ros), Rafezah Razak (Feza), Raha Jaafar, Rosna Bujairomi, Norazlina Nordin (Rudy), Norazlin, Azu, Wedayu (Ayu)

Berdiri (Belakang) dari kiri – ?, Lay Geok,?, ?, Leng Leng, ?, ?, ?, ?, ?, ?

Gambar ni sengaja aku selitkan dlm blog ni....walaupun blog ni khusus untuk 89-93 tp terselit kengkawan sekelas aku since form 1..saje la aku bubuh sekali..takpe erk...time ni Tuah Ketua Pengawas..time ni lelaki mmg tak ramai la..cuma epen, masni, zaki, tuah ngan sharul jer...

Mase ni aku close ngan Norhaya Ayob (Aya), Raha n Rudy (Norazlina) so kemana-mana kami mesti berempat..Dalam kelas selalu kene aim ngan Cikgu Shirley..Waktu tu dia ajo Sejarah Asia Tenggara...selalu aku kene sergah pastu terkial2 x dapat jawab kene berdiri...ade sekali tu spontan aku bagi jawapan yg betul..Cikgu Shirley terus jawab..ha mesti u belajar kan...sebab tu dapat jawab? Aku sengih jer..kelako sungguh...main2 jer mase sekolah..lagi satu aku selalu gak ponteng kelas..hujan sikit siap ler tepon kengkawan yg tiga tu...teruk kan..papepun aku enjoy sgt bila kenang balik saat2 tu...


Gambar depan pejabat tu asenya last day paper STPM..saje la kan wat kenang-kenangan at least boleh gak aku selitkan dlm blog ni...

38 comments:

  1. aku baru cam ko masa sekolah dulu...hehehe....

    ReplyDelete
  2. cuba teka tulisan objektif sri amar kat dewan tu siapa yang jd tukangnya?gbr ni jer yg nmpak clear yg lain suma nya nmpak sipi jer...

    ReplyDelete
  3. ko jgn nk main teka teki plak yem....

    ReplyDelete
  4. tulah projek aku ngan cikgu isa,zuliana and rusminas masa form 4 ker form 5 aku x berapa ingat..ramai lagi yang involve tapi aku x ingat lah sapa sbb keje aku panjat tangga lukis n kaler yg sebelah atas jer...yg bwah dak2 pmpuan wat...

    ReplyDelete
  5. ros ingat tak apa nama penuh shahrul...

    ReplyDelete
  6. x ingat la name penuh dier..try ty hairulzaki kot2 dia ingat...last tpt keje dia kat mcD muar..la ni x penah pun nampak dia lagi kat situ

    ReplyDelete
  7. sejak bila ada blog ni?bole le aku join...

    ReplyDelete
  8. epen..nape xleh view profile ko ni...

    ReplyDelete
  9. aku tak tau le...Ko try le lagi....

    ReplyDelete
  10. epen..bak mai emel add ko..leh aku add ko dlm blog ni..

    ReplyDelete
  11. kat profile aku kan dah ada...

    ReplyDelete
  12. eh aku rasa mase lower six aku ade joinlah kelas nie..sbb aku ingat kan si tuah tu..mase aku ade...aku jadi ketua pengawas then dia penolong.So bile aku kuar dia plk ganti.tp aku x berapa surelah....

    ReplyDelete
  13. mayb la kot yam..aku pun ingat2 luper...lagipun gambo di diamik mase upper six..for sure ko xde time ni he he he

    ReplyDelete
  14. salam Persahabatan buat sume rakan lama ku. Aaku lah kEtua Pengawas yang hensem dan chubby tahun 1995........... any question you all may visit mysspace aku... engkutuah@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. sejak bila plak enko bergelar engku tuah?thank tuah sbb sudi lawat blog ni..

    ReplyDelete
  16. eeh.."tuah" muncul kembali daaaaa...

    ReplyDelete
  17. berita terbaru aku dgr badan dia still maintain mcm tu..betul ker tuah?

    ReplyDelete
  18. da buke da myspace tuah..nampaknyer still menten lagi cam dulu...

    ReplyDelete
  19. sejak bila lak ko naik pnagkat jadi engku ni tuah?ko dah kawin ngan anak raja kelawar ke?setau aku ko ada lencana pengakap je..jumpa ko nanti kena sembah la yek.hehehehe.....

    ReplyDelete
  20. bercakap psl pengakap,besar jasa si tuah ni..tak caya cuba baca cerita 'scout'tu...ampun tuanku...hehe

    ReplyDelete
  21. korang ape crite ,,aku tak de crite ahh,,klau ade criter anto kat aku kkk..

    ReplyDelete
  22. apsal ko letak gamba lama kat myspace tu tuah...umur pun letak 28.padan la nampak muda....ampun engku...hehehehe...

    ReplyDelete
  23. kenangan terindah...

    ReplyDelete
  24. ko macam feeling ngan seseorang je rudy.....woit!lama tak dengar cite..hanpone ko ilang lagi tak?hehehehe......

    ReplyDelete
  25. haha takda maknanya.. hp tak ilang laptop plak ilang hampeh tul.. rose n kengkawan lain.. rindu arr lama tak jumpa korang. think we shud meet up or buat gathering ke...amacam?

    ReplyDelete
  26. salam buat semua,,korang ingat aku kagi tak,,cak je aku 0129185184.k

    ReplyDelete
  27. haha hantu mat punk...aku mati2 ingat awek mana tadi nama 'as'....

    ReplyDelete
  28. kalau nama betul tu masni tak payah le ko nak menyamar pulak pakai nickname cam omputeh....satu family ko aku kenal....balik nanti aku jumpa ko..

    ReplyDelete
  29. biasalah gue rase macam kat omputeh lak mane taknya asyik banjir jer,,sejuk oi..ahak ahk,,oi korang tak ingat kat aku ke,,aku same je tapi janggut je panjang macam sape tuu,,yusoff islam..

    ReplyDelete
  30. erm kalau korang nak tau nama saintifik bagi mamat yang bernama 'as' ni adalah 'mat punk'...sekian terima kasih

    ReplyDelete
  31. ok ape name tu,,name shahrul lgi best,,sharul azhar,,ok tu,,name asal sharul nizam jadi macam azhar sulaiman yg pelakon tu,,

    ReplyDelete
  32. apsal ko coner cite tang sharul lak tu...kalau dah masni tu ttp masni...punk not death le katakan...wakaka...

    ReplyDelete
  33. skrg ni layan raihan je....tak gitu mat punk...

    ReplyDelete
  34. aku skrang layan ustad akill hayy je,,

    ReplyDelete
  35. ooo yg ada gossip ngan wassini tu yea..gossip tu khabar angin jer...jgn percaya lau tak tgk dgn mata kepala sendiri tul tak mat punk...punk not death..

    ReplyDelete