Friday, January 23, 2009

pengawas sesi 92-93


Ini lah dia barisan para petugas yg dipertanggungjawabkan oleh pihak sekolah untuk menjaga keamanan dan menulis nama budak2 yang sampai lewat ke sekolah. Itu antara tugas utama mereka lah selain dari menjaga kantin,ruang koridor setiap kelas dsbnya. Satu pengalaman manis buat aku sebenarnya sebab secara tiba2 dipilih untuk menjadi pengawas sekolah. Tiba2 jer Zuliana Aliman panggil aku kat padang, "Yem,ko kena stop main bola,cikgu nak jumpa ko"...Atas dasar apa pun aku tidak tahu. Nak kata belajar pandai selalu jer dapat no corot. Buat keje sekolah pun selalu tiru member....haha....masa ni lah aku jadi rapat dengan Erwin sebab kami diletakkan di dalam satu kumpulan. Rapat as a friend jer..Erwin ni malu2 orgnya...sebab tu aku selalu sakat dia...Win Win...Ketua pengawas kita waktu ni orangnya agak 60's sket. Suar ketat giler sampai ke kaki tu..bila tengok dia berjalan macam risau jer kot tetiba rabak kat belakang. Tapi tanggungjawab tetap dilaksanakan dengan sempurna. Thank to Norizan untuk pic ni.

13 comments:

  1. aku lupalah...aku pun pengawas rupanye.Bile tgk pic tu...ade muke aku rupenye.

    ReplyDelete
  2. yam..bahaya tu yam..bnda senang leh lupa..dulu masa form 5 sapa duk sblh yam yea..ingat tak?hehe

    ReplyDelete
  3. aku pun lupa sapa duduk sbelah yam...ada ker org duduk sebelah yam???? heheheh

    ReplyDelete
  4. gua sebelah mat punk(masni) ler...

    ReplyDelete
  5. betullah.... aku lupalah sape duduk sblh aku? atun ke? kau popeye bkn duduk sblh fadzly ke? si masni tu duduk sblh si sape tu yg selalu tido tp dpt result bagus tu?

    ReplyDelete
  6. uish itu tinggi ilmu makrifat tu..sambil tido leh tangkap apa ckgu ajar...

    ReplyDelete
  7. aku pun lupa sblah sapa aku duduk...sblah amoi2 kot..hehehehe

    ReplyDelete
  8. aku rasa lau sebelah masni tu hafizal kut..yg pendiam tu...bdk tu walupun pendiam tapi second lead aku tuhhh..kidal lagi

    ReplyDelete
  9. ko sebut second lead tu yem teringat aku time ikut mat punk,muzamil ngan ko pegi jamming kat studio jln arab.aku pekak sikit la telinga time tu.....ada lagi ke tempat jamming tu?hafizal tu keje st lagi ke?....

    ReplyDelete
  10. oh yeke ko..ko prnah pg studio wong tu yea...hehe aku pun dah x ingat lah epen...aku dah lama x jmpa hafizal....aku ada tanya mat punk ritu dia kata ada kat muar lau x silap aku lah...tpt jamming tu ada lagi..tokey pun sama gak...

    ReplyDelete
  11. nk tanya skit la.. kalau tak silap aku yang berdiri belakang sekali ..3 dari kiri sebelah razif tu "kepong" ke..sori la tak ingat nama btul ..mana dia skrg??

    ReplyDelete
  12. kepong skrg dge khabar kerja kat imigresen klia...dgrnya begitulah...

    ReplyDelete