Wednesday, January 28, 2009

Classmate Darjah 6 yang pernah bersekolah di SDAD...


Gambar ni mase aku Darjah 6 Cempaka kat Sek Keb Parit Bunga...saje aku letak dalam blog ni sebab antara ramai2 classmates aku tu..beberapa darinya pernah menjejakkan kaki di SDAD tau...mase tu form 4 la..tapi sekejap jer sbb lepas tu masing2 dapat tawaran ke sekolah lain..Antaranya Normazilah Abdullah (Duduk 5 dari kanan), Norizaidah Nordin (Duduk 3 dari kiri)...erm satu lagi Noraini Hassan (berdiri 2 dari kanan, barisan tengah) ikutkan de sorang lagi yg same sekolah ngan aku iaitu Zalina Jalil..cuma time tu dia kelas lain.. tapi kitorang dipertemukan apabila jadi rakan sekelas ketika form 1 dan form 3..cikgu yang amik gambo kelas ni namenya Cikgu Hamid...ajo Math..Bile aku da masuk SDAD selalu gak nampak Cikgu Hamid tunggu anaknya waktu balik dari sekolah...cuma aku x ingat sape namenye serta kelas mane..yg aku ingat Cikgu Hamid tu duduk Taman Bunga Raya...


3 comments:

  1. hehe..ntah2 noraini sndiri pun xda gbr ni...msti dia trkejut tgk gbr dia masa darjah 6...

    ReplyDelete
  2. tu la pe cite dia gaknyer skrg....yg 2 org lagi tu kenal tak...sekejap jer derang kat SDAD

    ReplyDelete
  3. hehe nak mencari noraini pun sampai kecik kelopak mata ni nak fokus...jap..tgh reboot memori jap hehe

    ReplyDelete