Wednesday, January 28, 2009

Tingkatan 1P1 - 1989

Duduk dari kiri – Siti Salmiah, Rahimah Johdi, Zalina Jalil, Shahlilawati Wahid, Azliza (Cah), Cikgu Faezah, Hasilah (Silah), Faridah Yusof (Fid), Roslailatulhani (Ros), Rosna Bujairomi, Roslina Roslan

Berdiri (Tengah) dari kiri – Rafeah, Mahazida (G-Da), Siti Mariam Hashim (Yam), Hayati Ibrahim (Yati), ?, June Suhaila (June), ?, Norhayati Ibrahim (Yati), Rafezah Razak (Feza), Rahimah Kamilan (Im), ?, ?, Salwa, Rodziah

Berdiri (Belakang) dari kiri – Salina Jamal (Ujie), Norlaila Kardi (Lela), Norazlipah, Dellia (Dell), ?, ?, ?, Nurul Muna (Muna), Mimie Awab, Norazlifah, Khuzaimah Khamis, Norliza Tamin (Liza), Fadilah Shaari (Fa), Noraiza Leman, Safiah, Samihatun (Atun)

20 comments:

  1. class nie...byk skandal sbb semua pompuan.Salah satu skandal blh tny yem....huhu

    ReplyDelete
  2. huahuahuahua...iyolah tu yam...yang korang pun satu..suka nar nak ambik tau..takda privacy lansung pada ketika itu..huuuuu

    ReplyDelete
  3. fuuh mmg betul2 menggamit kenangan lalu...uhuk uhuk

    ReplyDelete
  4. mane2 kengkawan yg aku letak "?" aku x ingat name atau x sure takut silap la..so kalo korang tau sila maklum yer...

    ReplyDelete
  5. bila tengok gambo fid...ingat budak tadika...

    ReplyDelete
  6. ramai gak yg masih menten rupe sampai la ni kan...

    ReplyDelete
  7. alah yem nak privacy konon....dah tentulah budak tu (opps bukan name sebenar) tulis surat depan aku.kuang...kuang...kuang..........kantoi

    ReplyDelete
  8. cheh...sapa budak tu yam...dia tulis apa masa tu yea..'kau kunci cintaku dalam hatimu ker' muahahaha

    ReplyDelete
  9. eleh sibuk nak tau...itu rahsia...

    ReplyDelete
  10. dlm gbr ni cuba korang tgk silah ngan cah..ngam2 sama saiz ngan cikgu..yg lain2 tu ketot2 jer kan hahaha...

    ReplyDelete
  11. ubah tu idak ler..cuma coner sket jer...

    ReplyDelete
  12. err... okay...how come i wasn't there in the picture? aku 1P1 jugak. i only moved to Tangkak in 1990. tu pun aku sempat masuk 2P1 kejap...

    sabrina

    ReplyDelete
  13. something wrong somewhere lah tu...samada masa kamera tu snap ko terjatuh ker belakang atau masa tu ko tgh dok sedap tido kat asrama hehe...

    ReplyDelete
  14. ishh... mushkil... sbb rasanya masa tu aku ketua class kot. sbb aku still ingat i defended zaihanizah (tho' masa tu aku tak ngam dah ngan dia) masa cikgu soeherman (betul ke nama ni ehh?) ketuk kepala dia ngan buku.

    ReplyDelete
  15. tumpang lalu..
    kak fid kt ner skrg erk.. last citer dia smbg blajo kt obersea.. dulu dia jdk sister carry wa.. pandai melukis.. UGLY KID JOE... hehehe
    - hazlie 91-95 -

    ReplyDelete
  16. sab..mayb time gambo ni diamik u cuti..tu yg xde tuh...

    ReplyDelete
  17. aiseh kawan...
    agak2 arr nak kutuk2 aku ni pakai nama penuh lagi..
    alhamdulillah, sebab cikgu ketuk kapla aku ngan buku arr..aku jadik orang sekarang nie..
    korang kat mana weii la ni..


    nie "zaihanizah" nie...

    ReplyDelete