Sunday, January 18, 2009

Tingkatan 5 Cendikiawan

Wah ramainya amoi, kira ok lah tu campur amoi dan gadis melayu. Masa aku form 3 amoi2 ni semua satu kelas ngan aku. Ada salah sorang dari amoi ni yg kitaorang panggil 'prostitute'..istilah yang agak sopan dalam BI berbanding BM. Yang besnya dorang ni semua muka selamba jer, buatlah apa pun kat dorang. Tp jangan disangka air yang tenang tiada biawak komodo, Ijad pernah kantoi ngan cikgu sebab tengok gambar ermmmm..gambar aper yea...erm lu orang fikir lah sendiri...aku pun tengok sekali kwang kwang kwang...dorang ni lah yang report kat cikgu...keh keh keh...manalah Ijad sekarang ni yea...dah semakin tinggi agaknya sama tinggi ngan pokok cherry belakang rmah dia yang kitaorang selalu panjat untuk menikmati keindahan alam disamping menjadi tempat budak2 nakal kampung menggantung basikal aku...jenuh mencari time balik sekolah...

30 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. teringat zaman sekolah dulu...rindu rasanyer...

    ReplyDelete
  3. erm betul tu..memori indah di alam persekolahan yg kekal sampai skrg he he

    ReplyDelete
  4. kalau lah dapt gambar yg kaler kan ker lebih menarik

    ReplyDelete
  5. ni kan gambor zaman batu..mana ada colour lg.....hehehe.....

    ReplyDelete
  6. bukan ker actual gambo tu berkaler...

    ReplyDelete
  7. aaa..nop..ni gbr scan dari majalah sekolah..dlm majalah mmg b & w

    ReplyDelete
  8. class champion bola peringkat class.....class lain kena tapau jer....hehehe...

    ReplyDelete
  9. yelah korang pasang amoi2 tu jadi pom pom girl..ktorg jadik kaget bai..

    ReplyDelete
  10. nie....class akulah.Popeye kau satu class dgn aku kan. Aku ingat lagi ..... kat class nie...aku dgn lela kacau si taufik (yg pegang buku add maths 24 hour tu) yg kononnye... takut pompuan tu.At last ....dia lari masuk toilet.

    ReplyDelete
  11. la...yam kat sek dulu kaki kacau org gak ker...ish ish ish...baru ku tau rupenyer...apsal x kaco popeye..hehe

    ReplyDelete
  12. gua budak baik...sapa berani kacau...

    ReplyDelete
  13. chet..sbb lu tanduk lapan la org x berani kacau..

    ReplyDelete
  14. popeye dulu nampak senyap tp not bad.... tp aku x nampak pulak dia ade tanduk mase tu.... he3x.sape x kenal popeye....seluar besar bawah n g sek bwk beg plastik.tp biasalah....sek2 mmg mcm tu.tu semua kenangan.....

    ReplyDelete
  15. muahahahahaha...apa isi dalam beg plastik dia tu yam..yam pernah selongkar tak?ha'ah...baru teringat hahahahaha

    ReplyDelete
  16. aku pun teringat gak la yem.mmg popeye selalu bawak beg plastik gi sekolah...

    ReplyDelete
  17. org miskin mana mampu nk beli beg.....tu bkn sebarang beg...dlm tu suma ada..mak bapak jer x de...hahahahaha...

    ReplyDelete
  18. tulah aku pun baru teringat..tq yam sbb ingatkan ktorang..agak2 beg plastik tu masih ada lagi x skrg hehehe..manalah tau kut ko masuk frame ker

    ReplyDelete
  19. aku yg jd mangsa tiru si popai ni pun xingat dia dtg sek bwk beg plastik.yg aku ingat dia bawak beg besor mcm nk balik kg ....sampai xlarat nak jalan..pastu lari kejor bas bkt mor..driver bas tu pulak dok acah2 dia.yalah,kalau awek kejor dia berenti la..hee..

    ReplyDelete
  20. pergh...aku tak sangka pulak popeye ni menjadi perhatian ramai dulu..mgkin sbb keunikan beg plastik tu kut....hehehe..depan ko dia kena control macho lela...mana leh tnjuk beg plastik dia tu..jatuh saham beb

    ReplyDelete
  21. amboi...sedap nyer berceta pasal aku ek....tu beg music namanyer...bila tersentuh jer mesti ada bunyi...hahahaha

    ReplyDelete
  22. ada sapa2 simpan no selit aka ainol...lama x jumpa mamat comel tu....

    ReplyDelete
  23. oi akupun 5 c juge ekk lupe ahh

    ReplyDelete
  24. hey mat punk.aku x lupa ler...mana bole lupa kita sama2 kantoi ngan mat taib conteng meja...hehehehe

    ReplyDelete
  25. nasib baik ada member sms suruh tgk blog ni....best gak ingat kwn2 lama. tp popeye tu memang zalie ingat sbb kitaorg slalu naik bas bkt mor tu. dua2 beg popeye tu zalie ingat lg...lela tu ingat popeye bwk beg blk kg sbb dia pun bwk beg sama...umbro lg...betul x?

    ReplyDelete
  26. lela....zalie ingat si popeye tu kejo bas bkt mor. tp ko ingat dia bwk beg blk kg tu sbb ko pun bwk beg sama...umbro lg warna biru hijau

    ReplyDelete
  27. muahahahaha...cayalah zalie...bagus tul ingatan ko yea...dorang g beli beg tu sama2 kut kat pasaraya hock hai..

    ReplyDelete
  28. peh....mengutuk x ingat ek....org beriman cam aku nie memang memang selalu dpt cobaan....hehehehehehe

    ReplyDelete
  29. hahahahaha...sabar ajelah kan..criter2 mcm ni biasalah hangat sekejap jer..lama2 sok ilang ler...

    ReplyDelete