Sunday, January 18, 2009

Tingkatan 5 Sarjana


Atas ehsan Lela, akhirnya dapat jugak aku menatap gambar kelas aku ni,memang terlalu klasik,muka pun masing2 klasik dan retro jer,tak caya cuba tengok rambut budak yg tertulis di dadanya 'Khalil' tu..hehe..ini ajer yg ada dan ianya adalah lebih baik dari takda lansung. Terima kasih Lela atas usaha bakti yg ko curahkan. Siap ada tulisan nama masing2 lagi. Hasil tulisan tangan Samihatun bak kata Lela lah. Pen ketua tingkatan tu lah hero bolasepak kitaorang, mempunyai rembatan yg cukup padu walaupun saiznya kecik jer. Helmi Keling gelaran diberi. Kenapa digelar sebegitu?cubalah renungkan wajahnya dengan teliti dan penuh kekusyukan. Lastman tak lain tak bukan si Khalil lah, tulang keting besi, pantang lawan bawak bola nak ditakiknya ajer, yg lain2 hanya sekadar membantu saja lah termaksuklah aku yang kaki bangku ni jugak hahaha. Dah lama tak dengar criter tentang cikgu Sahrom. Dmanakah dia sekarang yea? Antara cikgu muda yg paling sporting. Kalau lah dia seorang wanita ermmmm....

20 comments:

  1. erm...teringat gak saat2 cikgu sahrom mengajar Sejarah Islam (94/95)

    ReplyDelete
  2. syabas ros...org pertama bagi komen..selain sejarah cikgu Sahrom ajar BM gak kan..?

    ReplyDelete
  3. ntah erk..x ingat la cuma ingat time cikgu sahrom ajo sejarah islam jer..mayb kengkawan lain leh respon..

    ReplyDelete
  4. dia ajor kelas aku sejarah....dan aku ler org nyer yg selalu kena cubit...smpi tersiat kulit....walaupun nmpk lembut cuba try kena cubit...hehehe....

    ReplyDelete
  5. sampai tersiat kulit ker beb..pergh dasat tu..lau bdk skrg dah jadik kes polis tu..masuk berita perdana lagi...

    ReplyDelete
  6. zaman kita kalo bgtau mak...dh tentu mak tambah lg...hehehehe....

    ReplyDelete
  7. ada contact kadok x....abis sekolah trus x jumpa....

    ReplyDelete
  8. sapa nama betul dia yea.nak cuba cari dalam facebook...

    ReplyDelete
  9. gua lupa beb....mohd kadok kot....hehehe...

    ReplyDelete
  10. kah kah kah..tu nama pendek..nama panjang...mohd kadok bin satar...suzairul bin satar lah bro...pe ar tu pun leh lupa...

    ReplyDelete
  11. hehe..itupun lepas aku renung muka dia betul2 baru ingat nama penuh

    ReplyDelete
  12. cikgu sahrom tu satu kg ngan aku la.Kalau balik muo sembahyang jumaat mesti jumpa punya....dia macam dulu gak. misai jantan dia maintain lagi....

    ReplyDelete
  13. cikgu sahrom tu dah ade berape org anak, epen? sbb mase dulu dia blm kawin lg.

    ReplyDelete
  14. sape ade contact liza yg sblh yem tu?

    ReplyDelete
  15. dia dah kawin ngan cikgu sdad gak.aku tak ingat nama cikgu tu tapi budak2 batch adik aku gelar cikgu ikan emas.Anak dia setau aku baru sorang.takpela nanti blk muo aku jumpa dia ngan mintak email skali...

    ReplyDelete
  16. hehe..ni yg best lau ramai ada dlm ni...leh dapat byk lagi info pasal mmbr2..

    ReplyDelete
  17. cikgu shahrom kawin dgn cikgu azlin.... time korang kt skolah cikgu azlin ni dah ada dah..cuba ingat balik...cikgu azlin...lg skali..cikgu azlin...skrg pasangan ini telah dikurniakan 3 org anak dan masih mengajar di skolah Dato'...

    ReplyDelete
  18. yam knp cari aku... liza nie... ko mesti cari watie kan bknnya aku.. ha!ha!hha!

    ReplyDelete
  19. hmm...gilersss...cikgu azlin pun aku buat `bahan` wakaka..memang tahap desparado

    ReplyDelete