Sunday, January 18, 2009

Tingkatan 5 Dedikasi


Ketua tingkatan kelas ni saiz dia sekarang dah sama macam HM kita yg duduk sebelah dia tu.Rasanya dua kali ganda kut...hehe. Asra, antara bekas pelajar SDAD yg paling hampir tpt tinggalnya dgn aku skrg. Dekat sesangat dan kebetulan anak2 kami tinggal di taska yg sama. Macamlah takda tempat lain nak duduk. Masa mula2 jumpa dia kat sini agak terkejut jugak dibuatnya, bygkan dua kali ganda HM hehe. Selain Asra, Suhana juga tinggal berdekatan lebih kurang 12km perjalanan. Yang lain2 masih berada di sekitar lembah klang dan ramai juga di Muar malah JB.

5 comments:

  1. sebut pasal asra aku teringat penah jatuh motor ngan asra masa lap kat selekoh dpn aspura sdad.masa tu aku ingat nak gi kawat kadet kot...ko ingat tak asra?..hehehehe.....

    ReplyDelete
  2. nie ler class yg ada bg sikit tentangan bila main bola lwn class aku...tp biasa nyer kalo 10 game..class ni menang 1-2 kali jer...tu pun sebab referee dh kena beli...hehehehe...

    ReplyDelete
  3. ko bagilah yg original nyer...ni yg aku scan dari buku sekolah...dalam album yg ko bg aku tu ada ker gbr kelas ko..aku tak chk lah pulok

    ReplyDelete
  4. Alamak not dare to see my face......

    ReplyDelete