Sunday, January 18, 2009


Assalamualaikum. Diam tak diam sudah hampir memasuki tahun ke-16 kita meninggalkan sekolah kita. Mungkin ramai yang sudah terlupa atau memang saja2 melupakan sekolah terakhir tpt kita menimba ilmu dsbnya. Bukan itu sahaja, malah mungkin gambaran tentang rakan2 seusia kita sudah terlalu jauh dari sudut memori masing2. Dan untuk itu, diharap hamparan 'blog' ini dapatlah kiranya kita mengembalikan semula kenangan dan memori kita di SDAD disamping dapat memupuk kembali ukhwah dan silaturrahim antara kita.Kepada bekas2 pelajar SDAD terutama batch 89-93, dapatlah kiranya meluangkan masa dan sama2 berganding bahu untuk memenuhkan apa jua informasi mengenai rakan2 atau pun tentang sekolah mahupun bekas guru2 kita.
Salam....

12 comments:

  1. yem..nanti upload la gambo2 lain..kalau bole dr form 1...mesti makin menarik blog ni..nway, tahniah atas usaha keras mengembalikan semula memori zaman sekolah..SDAD tetap dihatiku..lame tu 89-95..

    ReplyDelete
  2. tul tu ros...lebih2 lagi tempat budak2 lepak masa rehat kat sebelah bilik guru tukan..hehe...zaman dah maju,apa salahnya kan kita guna segala kemudahan yg ada..tq for supporting me..

    ReplyDelete
  3. masa kt SDAD dulu gua x bnyk kenangan...maklum ler...gua murid contoh....semua org pun tau...

    ReplyDelete
  4. oh lu murid contoh yea dulu...nape aku x tahu yea..yang aku tau lau ko main bola sambil lari tangan sambil nak melempang orang hehe..terus aku teringat cara ko berlari kejar bola...x berani nak datang dekat weh takut terkena backhand

    ReplyDelete
  5. lu kenal eric cantona kan...tau napa dia pencen awal....sebab kena lempang pegi balik ngan gua.....hehehehe.......

    ReplyDelete
  6. kite bertiga jer yg baca blog ni..kengkawan lain manerrrrr?????

    ReplyDelete
  7. perkembangan positf..makin ramai yg joined blog ni

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah, ni jelah cara terbaik utk kita saling berhubungan satu sama lain

    ReplyDelete
  9. yem, ko baru je 16 thn tinggalkn SDAD...... mcm aku ni, dh doploh tahon dah. rasa mcm bru thn lepas je aku kat skolah kita tu

    ReplyDelete
  10. sebab ko hari2 lalu sekolah tu bro...

    ReplyDelete