Thursday, January 22, 2009

Dulu dan kini


Inilah antara wajah2 yang telah melalui proses transformasi sepenuhnya. Mereka tidak minta untuk jadi begini. Keadaan persekitaran lah yg menjadi punca segala2nya. Bukan mereka sahaja, aku pun tidak terkecuali malah rakan2 yang lain pun begitu juga. Baru 15 tahun tidak berjumpa dah begini jadinya. Cuba bayangkan bila 30 tahun baru nak mencari kawan2 lama. Masa tu silap2 berselisih bahu pun buat tak reti jer...Itu pun kalau umur masih panjang. Jadi,kesempatan masih ada..moh lah kiter..

14 comments:

  1. pergh lain bebeno dulu dan kini...

    ReplyDelete
  2. hehe..dulu budak lagi..skrg dah jd bapak budak kecuali yg sorang tu lah

    ReplyDelete
  3. dia org ni amalkan makan ibu roti setiap pg....hehehe....

    ReplyDelete
  4. mana lu dpt pic ni....cari lg ek....

    ReplyDelete
  5. hahaha...atas belas kasihan norizan lah aku dapat gbr2 tu beb...sedey ni koleksi wa suma dah hancur anai2 telan...okay wa akan usahakan skit demi sedikit wajah2 dulu dan kini...tunguuuuuuuuu

    ReplyDelete
  6. yem....pasal x letak gambar sendiri...dulu dan kini.dgn gambar popeye sekali..

    ReplyDelete
  7. ehem..ktorang masih mcm dulu lah..dulu dan kini ni utk yg dah wat plastic surgery jer...hahaha..ala rilek..pic ktorg last2 baru masuk..

    ReplyDelete
  8. Finally..berjaya gak aku layan blog ni..atas bantuan Yem.Mcm2 halangan...
    Pehh..rugi lambat layan blog ni..
    Banyak2 column...Part ni yang paling aku suka..
    Syabas Yem.Gali lagi Yem..Kalau boleh masukkan gambo semua org..xkira ar..dah buat surgery ker..makan ibu roti ker..
    Nanti kalau aku free aku contribute apa yang patut eh...

    ReplyDelete
  9. hah ambik kau...skali lepas geram lah...tapi korang geng2 pmpuan x aci lah..bak cni gambor..aku nak wat decoration...

    ReplyDelete
  10. as a contributor mmg lah wajib contribute something...x sabo nak tgu crter ko plak...cter g sek agama kayuh beskal laju2 jgn crter erh..hehehe

    ReplyDelete
  11. bnyk2 member aku tabik kt anak murat...dia wat surgery full package...hehehehe

    ReplyDelete
  12. hahaha siut jer ko popeye..statement ganas giler..tp mmg betul lah...mahal package tu...kena jaga pantang..pantang jmpa makanan

    ReplyDelete