Tuesday, February 10, 2009

cuti2 malaysia

salam, baru2 ni aku ker JB, saja bercuti dgn family dan aku ambik peluang yang ada untuk berjmpa dgn leyha..sempat jugak lah pergi makan malam beramai2, masing2 berkenalan dgn family masing2, leyha ni masa form 5 satu kelas ngan epen and asra..masa lepak2 kat danga bay, x semena2 berselisih pulak dgn mamat yg t-shirt putih tu..ktorg saling berpandangan muka mcm familiar sgt, nilah partner si tuah masa kat sekolah dulu..kemana2 mmg berdua jer..tp dia setakat form 3 jer pastu terus gi teknik...x sangka dia masih cam muka aku dan aku pun mmg cam sgt muka dia cuma biasalah kan...nama tu lansung x ingat....kecik jer sebenarnya dunia ni..kwn2 mmg merata tpt cuma antara nak tegur atau tidak jer...chiow...

7 comments:

  1. aku rasa kenal la ngan leyha ni?nama penuh dia apa ek?rupa & fizikal dia xbanyak berubah lah.mesti xdpt ibu roti ni.

    ReplyDelete
  2. zaleha la lela..muke dia menten jer dr dulu sampai kini...

    ReplyDelete
  3. wah new look of our blog...nampak classic..

    ReplyDelete
  4. ooo...br aku ingat...xberubah langsung la dia ni...dh kawin lum?

    ReplyDelete
  5. dia dah kawen,anak baru sorang umo 3 tahun lebih,husband dia baya2 kita gak,tulah menten jer kan..baguslah korang ni jaga badan...saja tukar angin lah ros..tulisan putih background hitam senang nak baca...

    ReplyDelete
  6. yalah yem..gambor zaman batu pun dh jadi clear

    ReplyDelete
  7. hah brckap psl gmbor ni kan..mana bgr terbaru ko?

    ReplyDelete