Sunday, February 15, 2009

kini & selamanya

'hai tawan-tawan'...sebut ikut gaya yus raja lawak..erm..bila aku perhatikan setiap wajah dalam pic ni, mmg x pernah terlintas difikiran aku untuk bertemu dgn dorang ni semua..15 tahun beb..lama tu..lepas sekolah sumanya lenyap sekelip mata...masing2 buat hal sendiri..inilah antara mereka2 yg dah berjaya dikesan,berjumpa face 2 face malah berkumpul bersama..ramai lagi yang dah dapat dikesan cuma xda peluang nak snap gbr jer lagi..cuma berhubung melalui email,hp dsnya..itupun sudah cukup memadai..apa yang dapat kita lihat disini, mungkin inilah wajah yang akan kita lihat 20 tahun akan datang..sama dan takkan berubah berbanding dgn apa yang kita lihat 15 tahun dahulu..tapi masih ada yang maintain..hanya sebilangan dan yang jauh terkeluar dari landasan, boleh dikatakan majoriti lah hehe..korang lihat dgn teliti dan nilai lah sendiri...walaubagaimanapun, kita memang tidak boleh lari dari lumrah ciptaan manusia..dari bayi,kanak2,kanak2 remaja,remaja,tua..dan out of service..perubahan fizikal tetap akan berlaku pada setiap benda hidup..faktor makanan dan gaya hidup itu soal kedua...chiow...

6 comments:

  1. Erm..terubat gak rindu kat kengkawan semua..tapi xcukup ni yem..kena gali lagi ni..kalau leh letak nama...maklumlah..masing2 dah buat surgery..xblh nk cam. Kawan2 yg lain tu xteringin nak glamor mcm kita org ker..1 dunia tgk gambor kita..jom ler join...kita lawan siapa yg paling byk buat surgery.

    ReplyDelete
  2. aku mmg saja tak nak letak nama..nak tgk sejauh mana daya ingatan masing2..sabar lela..masa byk lagi..pelan2 kayuh sok satu album aku sumbat dalam blog ni...aku vote asra paling byk wat plastik surgery..hahahaha

    ReplyDelete
  3. ramai yg dh buat surgery...bole kata suma member...ada yg mcm atok,nenek,mk cik n pk cik...dari sekecit btg lidi hingga sebeso2 romah.....cuma aku jer yg masih dpt bertahan mcm dulu..hehehehe

    ReplyDelete
  4. yer ker bertahan?aku dgr perut ko dh pandai senyum??

    ReplyDelete
  5. Salam Persahabatan untuk sume Kenkawan

    ReplyDelete
  6. woit tuah....ko memang bertuah...hehehehe

    ReplyDelete