Saturday, March 21, 2009

pejam celik pejam celik

salam...erm pejam celik pejam celik, sekejap jer dah masuk bulan 3..dan sedar tak sedar dah sebulan lebih aku tak menulis dalam blog ni, sekadar manage mana2 komen yg perlu di-moderate jer dan tokok tambah sana sini..rasa macam baru semalam jer create blog..kebelakangan ni aku banyak concentrate pada facebook jer, bukan apa, seronok melayan kawan2 sdad dalam FB baik yg junior mahupun senior,yang best dengan senior yang 10 tahun beza umur pn leh jadik kawan tuhh hehe..ntah dari mana muncul...itu yang aku respect bebenor pada pencipta FB..boleh jumpa balik kawan2 lama..bincang itu ini..yang paling kelakar, aku ada berborak dengan sorang senior kita, dah berhari2 chatting sekali dia tanya aku, 'you 1 batch ngan mambo ker'...aku jwblah yea..rupanya dia kakak mambo daaaa...haha..ex-sdad gak..tapi super senior la...
See, zaman dah semakin maju kan..dunia IT pesat membangun..so apa salahnya kan kita guna dan explore kemudahan yang ada untuk tujuan kebaikan disamping merapatkan kembali hubungan yang telah lama renggang..lagipun ianya service percuma..aku teringat yang mula2 plan nak jumpa balik kwn2 lama ni masa raye tahun lepas..1st gathering kat rumah aku kat Kg Kelantan..lepas tu tak berenti start cari mmber dan aku rasa sekarang dah lebih target geng2 yg dah dapat dikesan...baik senior mahupun junior...ada yang masih ingat dan ada yang masih samar2...maklumlah berbelas tahun memori terpadam. Walau apa pun, pencarian akan tetap diteruskan..masih ramai yang bersepah sana sini..
Yang pasti..kenangan zaman sekolah pasti tidak akan dapat dilupakan oleh semua orang, kenangan tu tak ternilai harganya kalau nak dibandingkan dgn nilai wang ringgit dan yang paling best kalau suma kenangan tu dapat dikongsi bersama..tgk mcm gbr rantai tu, dah berkarat pun masih terikat antara satu sama lain...begitulah hendaknya kita...chau chin chau...

No comments:

Post a Comment